Probleme de informatică
Clasa a IX-a
Elementele de bază C++ (46)
Subprograme predefinite (1)
Fişiere text (2)
Algoritmi elementari (111)
Tablouri unidimensionale (83)
Tablouri bidimensionale (64)
Probleme diverse (13)
Clasa a X-a
Subprograme (funcții) (87)
Şiruri de caractere (50)
Tipul înregistrare (26)
Recursivitate (57)
Alocarea dinamică a memoriei (2)
Liste înlănţuite (25)
Algoritmul lui Lee (1)
Clasa a XI-a
Metoda "Divide et impera" (12)
Metoda Backtracking (86)
Metoda Greedy (6)
Programare dinamică (18)
Grafuri neorientate (40)
Grafuri orientate (38)
Arbori (33)
Clasa a XII-a
Elemente de bază C# (32)
POO în C# (14)
Programare vizuală în C# (19)
Examen de bacalaureat
Competențe digitale
Examen de atestat
Admitere UBB (18)

POO in C#

#885. [2020-10-26 - 08:30:22]
Exemplu de indexator cu parametru string (pentru cautarea unui elev dupa nume si prenume).
Rezolvare

#522. [2013-12-02 - 01:30:07]
Exemplu stiva generica implementata ca o lista liniara simplu inlantuita.
Rezolvare


#515. [2013-11-27 - 23:48:21]
Exemplu mostenire si polimorfism pentru doua clase vector si respectiv multime.
Rezolvare

#501. [2013-10-31 - 10:30:35]
Exemplu mostenire cu punct in plan si punct in spatiu.
1. Definiti o clasa punct2d (punct in plan) care sa contina urmatoarele
- doua campuri x si y double protejate
- proprietati de acces la cele 2 campuri x si y
- constructor fara parametrii care sa-i initilalizeze pe x si y cu 0
- constructor cu 2 parametrii double a si b care sa initializeze pe x cu a si pe y cu b
- functie de citire de la tastatura
- functie de afisare pe ecran
- supraincarcare metoda tostring
- distanta de la punct la origine
- distanta de la un punct la un alt punct primit ca parametru
- supraincarcarea operatorului - (minus) cu precizarea ca A-B este distanta de la punctul A la punctul B
- supraincarcarea operatorilor == si !=
2. Creati o clasa punct3d (punct in spatiu) care sa deriveze clasa punct2d si care sa implementeze aceleasi facilitati ca si clasa punct2d.
Cele doua clase punct2d si punct3d vor fi in fisiere separate.
Rezolvare

#500. [2013-10-24 - 11:48:35]
Exemplu operatori de conversie.
Rezolvare

#496. [2013-10-23 - 21:30:20]
Exemplu de definire si utilizare a membrilor statici ai unei clase.
Rezolvare

#495. [2013-10-23 - 21:27:03]
Exemplu de indexator.
Rezolvare

#494. [2013-10-16 - 13:44:37]
Exemplu clasa graf neorientat si utilizare.
Rezolvare

#360. [2012-06-12 - 14:47:07]
Operatii cu numere mari.
Rezolvare

#82. [2009-10-15 - 11:49:32]
Exemplu mostenire si polimorfism (din animal derivez pisica si cainele).
Rezolvare

#81. [2009-10-08 - 10:34:56]
Exemplu mostenire si polimorfism.
Rezolvare

#80. [2009-10-08 - 09:54:33]
Exemplu mostenire
Rezolvare

#79. [2009-10-01 - 09:24:50]
Sa se scrie o clasa rational care sa implementeze operatiile cu numere rationale.
Rezolvare

#68. [2009-09-29 - 09:43:31]
1. Sa se defineasca o clasa punct cu 2 campuri x si y pentru coordonatele unui punct in plan.
2. Sa se scrie constructori de initializare si de copiere pentru clasa punct.
3. Sa se scrie metode pentru citirea si afisarea variabilelor de tip punct.
4. Sa se screeze o clasa triunghi formata din 3 puncte in plan.
5. Sa se scrie constructori pentru clasa triunghi.
6. Sa se scrie metode pentru citirea si afisarea obiectelor de tipul triunghi.
7. Sa se scrie metode pentru calculul perimetrului si a ariei unui triunghi.
Rezolvare


27 apr 2024
Site-ul conține 884 de probleme rezolvate
Copyright © 2009-2018 Muresan Vasile Ciprian